CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 27, 2008

Mangsa Eksperimen Seterusnya - Aku

Huhuhuhu...malam ini aku bereksperimen lagi...di celah2 kesibukan aku menyiapkan design utk tujuan negotiation dgn JKR x lama lagi, sempat lagi aku mencuri masa utk menconteng sesuatu...kali ini, mangsa eksperimen aku adalah diri aku sendiri..hahaha....tapi malangnya, tgn aku terasa spt masih kaku dan keras lagi...dan hasilnya masih lagi menghampakan..hahaha..namun demikian, aku masih akan terus mencuba dan mencuba lagi....dan..lihatlah hasilnya..huhu...


(Wajahku yg agak suram dan kelam seolah-olah menunggu bonus hujung tahun yg belum tentu dapat lagi..hahahah)

P/s : Kepada Cik Teh, saya akan cuba memenuhi tempahan anda...namun, jgn dilupa komisen 56%..wakaka...

2 comments:

fAtrinA said...

sdg menuggu mangsa eksperimen ke3...lalalalaa

Kreator said...

hehe..sabar ye....eksperimen tgh berjalan..tp tergendala seketika sbb menumpukan sepenuh perhatian terhadap keje..hahaha...(baru siap sketching)...