CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 9, 2008

Di Mana Harus Ku Mula?

Gambarajah 1 : Rekabentuk Terkini Meja Aku Di Pejabat

Huhu..tgk pada tajuk macam citer best je dan macam cerita yg berbentuk masalah kehidupan...haha..tp rupa2nya aku cuma menggambarkan betapa perasaan aku yg berkecamuk setiap kali memandang rupabentuk meja tempat aku berkerja yg ditelan oleh rimbunan kertas yg entah dtg dari mana...hari ni berjaya jugak aku menyetelkan puluhan keping shop drawing yg gagal disemak oleh aku sejak minggu2 yg berlalu sebelumnya...dlm keadaan perasaan yg berkecamuk itu puluhan komen berjaya aku lontarkan ke atas shop drawing tersebut..kah kah kah...kejam betul aku!!Tapi, itu bukan masalahnya...masalah utamanya sekarang ialah macam mana aku mahu kembalikan kekemasan meja aku yg berselerak itu?di mana mahu aku campakkan kertas2 yg ntah berguna ntahkan tidak itu?Di mana harus ku mula????



0 comments: