CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 6, 2008

Aku Malas!!!!

Huh....malas tahap "Kain Pelikat Cap Gajah Duduk" je aku rasa....malas nak kerja...malas nak bangun....malas nak gosok baju....serba serbi malas....shop drawing masih melimpah ruah kat atas dan jugak bawah meja aku...tiap2 minggu kena outstation...tiap2 hari x lekat duduk office...minggu depan kena drive balik Trg lagi...pulak tu, kete Estima tu aku dah pulangkan kat tuan dia (dgn sedikit defect sbb aku wat hilang penutup bateri remote alarm kete dia...heheh...sori boss)....memang lagi malas nak bawak kete aku sbb x boleh pasang mp3....nampak gayanya, hujung minggu ni nak kena pasang mp3 player kat kete aku ni supaya aku tidak malas utk mendrive kete ke Trg kelak...hahahaha....

Dan minggu depan jugak, JKR mintak buat meeting penyelarasan harga projek...perghhh...macam tau2 je aku tgh malas skrg dan aku masih belum finalised lagi kesemua harga tu...cess..mengada-ngada betul!!huhuhu...huh..malas aaa aku pikir mlm ni..esok je la sambung pikir....


Gambarajah 1 : Seekor kambing masih boleh tersenyum lebar walaupun pagi tadi masa meeting aku telah makan nasi beriani kambing. ..memang aku betul2 tak paham apa yg aku cakap...

(P/s : Mana ntah org tu...kata nak belanja roti canai berkuah dal + sambal...)

2 comments:

fAtrinA said...

saya paham..saya paham...kambing itu adlh kamooo....hahhaahaa

p/s:sape yg janji tuh??

Kreator said...

Wah wah wah....lembut betul gigi dia bercakap....calar kete tu kang!!hahahaha.....

P/s :ntah...sape yg janji ekk?mana ada kan?hahaha