CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 8, 2008

Hasrat Tercapai

Huarghh har har har....akhirnya tercapai gak hasrat aku ni..berjaya gak aku memperabihkan duitku demi kepentingan duniawi semata-mata dgn terbelinya aku mp3 player baru c/w USB port untuk kete aku tu..huhuhu....cess...abis duit aku begitu saje tanpa belas kasihan.....Ni gara2 terpengaruh dgn kete abg aku la ni....rasa best lak bila bawak kete dia sambil pasang mp3..haha

Sekarang, boleh le aku drive long distance dgn menikmati bunyi-bunyian mp3 mengikut selera aku tersendiri...hahaha...rileks je aku pegi ngulor ptg tadi waktu keje utk gi beli mende bunyi-bunyian ni...dah le time aku gulor tu boss aku masuk opis...huhu..kantoi...tapi, nasib baik boss aku x tanya..hahaha (berapa banyak aku gelak daaa..)..Ari Isnin ni, kena drive gi Dungun...dah le kena gi sorang2...sekurang-kurangnya, dpt le dgr mp3 sambil dgr ceramah Ustaz Azhar...bila dgr ceramah dia, boleh hilang ngantuk aku bila dgr dia wat lawak pekat versi Trg..hahah

Sekarang ni, cassete player yg lama jenis Clarion sudah tidak bersama kete aku lagi...terpaksa la menyemakkan bilik aku utk simpan player tu...kalau ada sape2 berminat yg nak beli, jgn segan silu bertanya...bukan senang nak dpt cassete player skrg ni...antik tu.....haha...



Gambarajah 1 : New mp3 player..ambik gambar kotak dah le...hehe


Gambarajah 2 : Old cassete player....jasamu takkan dilupai.....(sape nak beli?)

2 comments:

fAtrinA said...

xkose nk beli...kalo nk bg mp3 sy nk sy nk sy nk...alalala

Kreator said...

elehhh....sape nak bagi....x malu....hola hola hola....