CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 25, 2008

Kembali Berkecimpung...

Kembali berkecimpung?Cak pong cak pong..wharkh kah kah...macam gampang je tajuk...hahaha...mlm ni tetiba lak tergerak rasa hati aku utk menconteng arang di muka kertas 'sketchbook' aku yg sudah berusia lebih kurang 11 thn....hehehe...sudah lama aku tidak melukis...aku rasa kali terakhir aku menconteng buku itu ketika tahun 2001 kot..huhu...lebih kurang 7 thn la jugak buku itu dipandang sepi....

Dengan berbekalkan pensel keramat aku dan pemadam yg ntah zaman bila punya dan juga putik kapas dan tak ketinggalan juga pisau dapur utk mengasah pensel, aku mula mencoret sesuatu...huh...keras gila terasa tgn aku....menggigil je time aku tarik buat line...hahaha...maklumlah, dah lama tak menggerakkan jari jemari mengikut alunan pensel secara bebas...

Dengan berbekalkan gambar model yg ntah dtg dari mana (sori tuan empunya gambar, tak sempat nak minta kebenaran..haha), maka bermulalah edisi eksperimen aku setelah 7 thn bersara..memang malang betul tuan empunya gambar itu kerana menjadi mangsa eksperimen aku apabila terhasilnya sebuah potret kaku..hahaha...dan hasilnya, lihatlah di bawah.....



Gambar di atas menunjukkan hasil eksperimen aku selepas 7 thn x melukis...hahaha....kesian model itu kerana rupanya telah dicacatkan oleh tangan aku yg bereksperimen itu..hahah...

Kepada tuan empunya gambar, harap sudi memaafkan hamba yg dhaif ini kerana mengeksperimenkan gambar anda tanpa kebenaran dan merosakkan imej anda...jika boleh, izinkanlah gambar itu terus berada di situ..jika x boleh, hamba akan menghilangkan gambar tersebut...

Wharghh...sudah pukul 1 lebih rupanya..mampus aku..esok nak bgn awal pergi airport..skrg pun masih belum tido....chow!!!!zzzzzzzzzz

2 comments:

fAtrinA said...

hahhaaaa...
bagus!
tp napela tombam sgt pipi tuh?huh

Kreator said...

Ntahlah...dah puas edit..tp tak nak kecik gak pipi tu....rasanya kena kerap buat exercise muka sket bagi kurangkan tembam tu..hahahaha