CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 26, 2009

Sebuah Bungkusan Dari Bandung

(Gambarjah 1 : Sebuah hadiah yg dibungkus dengan comel oleh aku..wakakaka)

Pada tanggal (bukan hantu penanggal) 26 April 2009, jam 10 pagi, maka aku telah kembali ke kolej yg pertama kali ku jejakkan sewaktu mula2 memasuki universitas pada sesi 1999-2000 dahulu...Kolej Keenam-Blok Keranji..Ya, bangunan itu tersergam indah di hadapan ku tepat pukul 10 am....masih sama keadaannya sewaktu aku mula2 masuk universiti dulu..tidak ada perbezaan pun dari segi bilangan tingkatnya....masih sama spt dulu...tapi, bukanlah niatku utk membalas derita..eh silap..itu tajuk lagu....sebenarnya, bukanlah niatku utk melawat kolej asal aku dulu...lansung tidak terlintas....kerana nawaituku pada hari ini hendak berjumpa seseorg...seseorg yg hanya ku kenali melalui untaian kata dari rangkaian internet dan sms....seorang kawan maya (bukan kawan Maya Karin ye)....akhirnya seperti yang dijanjikan, dia pun muncul dari celah2 bangunan usang di situ sambil berlari-lari anak menuju ke arah aku (aku tokok tambah je berlari-lari anak tu)......wakakakaka...macam suspen gile je citer..macam citer hantu plak..wakakaka.....

Takde apa pun sebenarnya..cuma niatku berjumpa beliau hanyalah utk menyerahkan sebuah bungkusan yg ku beli semasa aku bercuti ke bandung hujung bulan 12 dahulu....dah lama aku simpan, akhirnya selepas 4 bulan, barulah berkesempatan utk menyerahkan by-hand kpd beliau...hehehe....dengan berbekalkan kertas bersaiz A1 hasil drp lukisan arkitek yg ada dlm kete aku, maka aku balutlah hadiah tu lebih kurang ala kadar sahaja...lupa nak beli kertas hadiah sebenarnya..wakakaka...tapi xpelah, sekurang-kurangnya ada jugak usaha aku utk membungkusnya walaupun balutan hadiah aku tidak sekemas hasil tangan Jaafar Onn....hopefully beliau suka dgn hadiah tersebut walaupun aku x pandai pilih hadiah yg menarik..wakakaka...

Oklah....Nice to meet u my fren......chow!!!!


0 comments: