CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 28, 2009

Objek Di Persekitaran Aku

Erk...tema entri kali ini ialah mari mengenal objek..wakakaka.....saje release tension jap sambil berehat dari keje sambil memerhatikan objek di sekeliling di dalam bilik aku di mana di situlah menjadi ofis nombor 2 aku...wakakaka......


Objek 1 : Erkkk...kotak kosong je ni.....

Objek 2 : Tin kosong?ceh...apa ke jadahnya..menyemak bilik aku je..

Objek 3 : Sebuah majalah langganan bulanan dari IEM (aku x sempat lagi nak baca..wakaka)

Objek 4 : Sebuah botol kosong lagi? (aku pun x tau apa ke jadahnya aku simpan botol ni..huhu)


Objek 5 : Sebuah laptop yg 'heavy duty'..wakakaka


Objek 6 : Sebuah mesin kira saintifik lama sejak zaman matrikulasi lagi
(tahun 1998)-kesayangan aku nih...

Sekian dahulu persembahan utk kali ini..semoga bertemu lagi di lain siaran di waktu yg tak sama..wassalam...aku mau tido...wohohoh...zzzzzzzzzzz

2 comments:

vagg© said...

yang saya sebagai kakak ipar garaM tak paham adelah...
kena harus TIN KOSONG ada dalam bilik anda, ayahsuu??? ponek den pikir!
hahaha

eh gambo 1st tuh bila nak brenti nih hah. wakakaka
kalo abg anda isap rokok smula sila report kat kakak ipar garaM secepat mungkin hahah

Kreator said...

Erkk...kenapa ye dgn tin kosong tu?mungkin sebagai perangkap tikus kot...wakakaka..dok tau setarang le ambe Kak weii...

Yang pasal gambar 1st tu, sebenarnya hanyalah rekaan semata-mata dan tiada kena mengena dgn yg hidup atau mati (sambil cuba menkaber diri sendiri)..huhu...xpe...adikmu ini akan menjalankan tugas spy memerhatikan abg ku...wahahahaha