CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 31, 2008

Karangan Terakhir 2008

Erk....jam menunjukkan pukul 11.22 mlm waktu aku menulis menatang alah ni...hehe...sempat gak aku tulis sesuatu sebelum tibanya tarikh 2009...wahh...dah lama aku tak tulis sendiri karangan aku...dah lama aku asyik main tampal entri yg aku copy dari email aku je...hehe...

Dah lama aku x celebrate kedatangan tahun baru di tempat tumpuan ramai...sejak aku kerja ni, mlm thn baru aku cuma dihabiskan dihadapan PC je..hahaha....kalau dulu zaman belajar dulu (masa ni zaman lagha lagi), ada le jugak aku celebrate tahun baru dgn kawan2 aku kat KLCC ke..dataran merdeka ke...dan lain2 tempat yg aku pun dah ingat..hehe...

Dalam minit2 yg terakhir ini, di saat ketika org lain bergumbira menunggu detik 2009, aku telah menyediakan sesuatu utk menyambut kedatangan tahun baru ni...nah..lihatlah di bawah..taraaa....


Wakaka...bergaya betul hadiah aku utk tahun baru ni....sebuah design Main Fire Alarm panel utk projek 'bidding' terbaru aku...huhuhu..berjaya gak aku siapkan design ni..esok x payah gi opis....boleh sambung tido...hehe...cesss.....bosan betul la aku time2 nak cuti ni kena siapkan design dan costing utk projek 'bidding' ni....memang kekadang aku agak menyampah buat projek 'bidding' ni sbb belum tentu dpt projek ni lagi....kalau time aku xde keje pe la jugak nak buat kerja2 'bidding' ni....sebelum ni pun banyak projek 'bidding' yg aku dah buat....dan ada la lekat satu dua projek melalui hasil 'bidding' tersebut...syukur Alhamdulillah....kalau dah rezeki takkan ke mana kan.....kalau bukan rezeki kita, makanan yg duk kat dlm mulut kita pun belum tentu kita sempat telan...ehh..apa aku merepek pasal makanan lak ni..terus aku jadi lapar...huhuhu..sensitif betul..
Dah la...aku xde idea nak tulis panjang2....akhir kata, "Selamat Tahun Baru 1430 H" !!


P/s : Ermmm....selamat tahun baru juga kepada guru blog aku yg tak pernah bersua muka....semoga kedatangan tahun baru ni juga menjadikan anda lebih sukses dan happy sokmo!!!Tata 2008......TQ

2 comments:

fAtrinA said...

woooo...ank murid sudah maju skang...wahahahhaaaa..well done bro!

Kreator said...

wohohohoh.....ini adalah berkat tunjuk ajar dari cikgu ku jua....thank you teacher....hahaha