CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 13, 2008

Koleksi Usang (Dari Bahan Arkib)

Bersama-sama ini disertakan beberapa lukisan dari 'sketch book' lama aku yg dah tumbuh flora jenis kulat kat atasnya (wakaka..skema gila ayat..macam ayat dlm surat utk buat submission kpd local authority je..hehe)..Sebenarnya banyak lagi lukisan aku, tapi mana hilang ntah..sebab banyak lukisan aku yg dah bercerai dari 'sketch book' aku tu....so..layannn...(cesh..macam nak layan lagu plak)...

Lakaran 1 : Lukisan ni aku beri tajuk "Beauty & The Beast" dan siap pada tanggal hari Ahad, 30 Mac 1997. Masa ni aku baru form 5.


Lakaran 2 :Lukisan ni aku beri tajuk "Smile of Death" dan siap pada hari Ahad, 9 Ogos 1998. Masa ni aku kat pusat matrikulasi di negeri sembilan.

Lakaran 3 :Lukisan ni aku beri tajuk "Waiting" dan siap pada hari Jumaat, 4 April 1997. Masa ni pun aku masih dlm form 5 (fuyoo..amoi sexy woo...tapi skrg dah x lukis gambar awek seksi lagi..dah insaf..hehe)

0 comments: