CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 16, 2010

Road To Sg Como

Hari Rabu lepas, aku balik Terengganu...sepatutnya hari tu ada meeting dgn klien, tapi dibatalkan saat2 akhir atas beberapa sebab yg tak dapat di elakkan..Disebabkan aku dah beli tiket tu dan tak nak bazirkan tiket tu, aku pun memandai-mandai bagi tau arkitek supaya proceed je meeting tu...haha...tapi malangnya hanya aku dan arkitek yg semangat lebih...lalu aku dan arkitek tu pun decide utk pegi tgk site je...sebenarnya, kalu ikutkan, memang aku malas nak gi site Sg Como tu...bapak jauh site tu..kat Kenyir nun di sana...tapi disebabkan aku bersemangat nak ambik gambar, ku gagahkan jua diri ini...wahaha.....berikut adalah beberapa gambar yg aku sempat snap sepanjang aku melepakkan diri di sana...layannnn....

















0 comments: