CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 5, 2009

Clear Skies Again Today..No Disturbances

Erkkk.....ada 3 entri je sepanjang bulan Jun lepas?huhh.....apa punya pemalas la tuan blog ni...wakakaka....rekod paling buruk aku dlm menghapdet blog sepanjang alam berblogging ni....huhuhu...

Ari ni, akhirnya aku berjaya jugak menghabiskan siri drama Jepun sebanyak 9 episod yg aku layan sejak semalam...Haha....punya la boring semalam, last2 terpikir utk layan citer Jepun ni.....

Citer yg aku layan tu bertajuk "Honjitsu mo Hare.Ijo Nashi" yg bermaksud 'Clear Skies Again Today, No Disturbances'....cerita ni bertemakan kemanusian sejagat (wahaha..main ikut sedap je aku bina ayat)......Berlatar belakangkan sebuah kepulauan kecil di Jepun...Mengisahkan seorang polis dari Tokyo yg ditugaskan menjadi polis di sebuah kepulauan yg kecil dan jauh dari bandar...Polis ni asalnya seorang detektif yg hebat di Tokyo yang dan selalu berlawan dgn Yakuza, samseng Jepun...sepanjang aku layan citer tu, aku dpt simpulkan yang bilangan penduduk kat situ tak sampai pun 20 org....huhuhu....Sepanjang dia bertugas kat situ, banyak la perubahan yg dia buat....Banyak org yg dia bantu....Mula2, penduduk kat situ tak berapa nak suka jugak kat dia..Tapi, last2 dia berjaya jugak menempatkan dirinya menjadi sebahagian penduduk yg penting di pulau tersebut...Untuk maklumat lebih lanjut, silalah layan sendiri..wakakaka....


Gambar : Nao matsushita, heroin citer ni yg cun...wahahaha

P/s : Perghhh...berjaya jugak aku menyelamatkan blog aku ni drp bersawang dgn sedikit hapdet yg tak seberapa hari ni...wakakaka

2 comments:

vagg© said...

ok la tuh.
dari seseorang yg berjiran bilik ngan anda di KL itu.
dia apdet SEKALI je sebulan wakakakaka

Kreator said...

Wahahaha....tak boleh nak komen lebih2....sbb nasib blog ni pun lebih kurang nasib blog beliau juga.....wakakaka