CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 21, 2009

8888


Hip hip hoooreeyyy dan juga yahooooo..........aku telah berjaya menjadi pembaca/pengunjung blog bertuah yg ke 8888....erkkk....agak2 aku boleh claim hadiah tak dgn tuan empunya blog spt di atas tu?wakakaka....camne ler boleh timbul idea bangang camni utk update blog aku malam ni..tahniah utk aku kerana berjaya sekali lagi menghapdet blog ini..wahahahohoh..sori kepada beliau kerana memperalatkan blog beliau utk menghapdet blog ini...huhuhu (sambil lari menyembunyikan diri)....

P/s : To my friend Mr. Tokan, aku mengucapkan "Selamat Pengantin Baru"....sori, gua tak dpt attend lu punya majlis esok sbb ada kerja urgent gua kena settlekan kat opis esok...sori bro....semoga berbahagia selalu.....

0 comments: