CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

Menggamit Memori : Moero Attack

Wakaka.....poyo je tajuk kat atas tu...hehehe....entry aku kali ni berkenaan sebuah drama yg ditayangkan kat Malaysia pada awal 80-an dulu...huhu..kecik lagi aku masa tu...

Masa kecik2 dulu, aku suka sangat tgk citer spt Gaban, Kesatria Baja Hitam, Saber Riders, Silver Hawk, Mask, Challange of The Gobots, dan lain2....

Selain tu, ada lagi sebuah drama yg bertajuk bertajuk Moero Attack..drama yg dialih bahasa sepenuhnya ke bahasa melayu...citer pasal bola tampar....rasanya masa ni aku masih lagi dalam darjah 3 @ 4 kot....waktu layan youtube, tiba2 teringat kat citer ni..maka, aku cuba search dan jumpa la klip lagu drama tersebut (seperti di bawah).....hohoho...bila dengar, teringat lak kat aku yg cute masa kecik2 dulu (kataku yg malu2 tiger)..Sebenarnya, ada lagi satu drama jepun awal 80-an dulu yg aku cuba search kat youtube..citer ninja...heronya sasuka (hero yg boleh mengesan bunyi pihak musuh dgn cara meletakkan kepala atas tanah)...tapi, x jumpa pulak citer ni....terkilan sungguh aku...hahaha...

Justeru itu, layanlah lagu kat bawah ni....hahaha







P/s : Adeeiiii....kena outstation ke Kota Bharu lak esok...dah tu pulak, ada ke patut boss aku ajak gi meeting dgn JKR di Trg pd hari ahad waktu aku bercuti sempena thn baru cina...huh...tak patut...tak patut.... (kataku sambil berangan nak tutup hp waktu cuti kat kg nanti..wohohoh)

0 comments: