CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 28, 2008

Bermulanya Sebuah Kisah....

Tanggal 27 Oktober 2008, hari Isnin, pukul 2.25 p.m, tatkala penganut Hindu sibuk merayakan Deepavali, di saat jiwaku diruntuh perasaan panas membara gara2 keretaku membuat onar kali ke-5 dlm tempoh 1 bulan, maka terbitlah coretan pendek (corpen) dari aku...walaupun aku jarang sekali meluahkan perasaan aku melalui coretan-coretan seperti ini, namun aku tetap menggagahkan diri untuk menulis sesuatu demi melepaskan ketidakpuasan hati aku terhadap masalah yg kuhadapi skrg....argh...mengapa harus terjadi sewaktu aku mahu keluar mkn tghr...huh....lapar sekali di ketika ini....

Lihatlah aku.....kerana gagal keluar mkn, maka terpaksalah aku menghabiskan sisa2 cuti deepavali ini di rumah sambil memikirkan macam mana la aku nak keluar gi meeting esok....Nampak gayanya, ada la opismate ku yg bakal menjadi mangsa esok..hehehe
Aku pun x pasti sampai bila la blog aku ni boleh bertahan...kerana aku sememangnya seorang yg pemalas di dalam bab penulisan...namun, akan ku cuba rajinkan diri ini agar dpt melatih diri aku menjadi penulis yg baik kerana pengalaman ini dpt digunakan utk aku menghasilkan report/penulisan yg baik di dlm alam pekerjaanku skrg....
Cukuplah dulu sbg mukaddimah blog aku kali ini....semoga diberi kekuatan utk terus menulis di masa akan dtg.....


0 comments: