CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 24, 2010

Aku Kembali.....

Huh....tak sangka, rupanya dah penuh lalang yg setinggi mankuk tingkat kat blog aku ni oleh kerana lama sangat dibiarkan tanpa update...hahaha....

Aku takde apa-apa citer yang best pun nak dikongsi kat sini...kehidupan yg amat biasa sedang aku lalui....

Oleh sebab aku takde cerita best, jadi aku nak tempek gambar je la kat sini...baru2 ni aku gi site inspection untuk projek aku kat Kenyir...sambil2 inspect apa yg patut, aku shoot le beberapa keping gambar sekitar projek aku secara rambang....Lepas settle kat site, sementara nak gi airport tu, aku singgah dulu kat Taman Tamadun Islam pergi minum...dapat la jugak aku ambik gambar pemandangan waktu malam dari situ...

Sekian










0 comments: