CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 12, 2009

Kosong


Adeiii....rasa macam nak tulis sesuatu...tapi, ntah...x tau nak tulis apa...x tau apa yg aku rasa...adakah aku gumbira ibarat riang ria di hari raya?tapi, tak jugak....erk..adakah aku sedih ibarat org ganggu aku dgn urusan kerja di hari cuti umum (kategori sedih ke ni?)...erkk...tak jugak...atau adakah aku berada dlm keadaan muka yg bersahaja ibarat aku sedang iron baju di pagi hari sebelum gi keje?erk...tak jugak kot.....warkhhh...apa aku merepek ni....huhuhu....kosong je aku rasa..celik mata je..kerja yg aku pikir....nak tido je, kerja utk esok pulak yg aku pikir...ntah ler...macam workholic bebenor bunyinya aku ni...wohohoh....tak tau le nanti kalau aku kawin camne....boleh tahan ke bini aku....macam member aku la....kadang2 hampir tiap2 minggu outstation...dah le member tu baru kawin...kesian lak bini dia...huhuhu...(cesh..ni apa lak meleret ke alam perkahwinan lak ni)....
Argh.....borang IEM belum terisi lagi....bila ntah aku nak teliti borang tu betul2....tapi, konfiden ke aku nak apply PE ni...sudah sedia ke aku utk menghadapi interview dari para profesional..cukup ke ilmu di dada ni...warghh....ini soalan yg aku betul2 tak dapat nak pikir jawapan dia....tapi, dengan berbekalkan prinsip aku "Jika org lain mampu melakukan, tidak mustahil aku juga mampu melakukan"....wohohoh....adeiii..ni apa kes lak aku layan jiwang sorang2 lak malam ni.....dah le....aku mau tido.....zzzzz

0 comments: